MY EVERYDAY MAKE UP LOOK

Dezember 05, 2016


Schminken ist eine Sache für sich. Es mag nicht jeder, aber ich liebe es. Ich könnte ich den ganzen Tag schminken, neue Produkte ausprobieren und mir 1000 neue Sachen kaufen. Man könnte auch meinen, ich bin süchtig nach Make up. 
Heute möchte ich die Produkte zeigen, die ich für einen Alltagslook verwende. Ich weiß, dass ich mich für den Alltag ziemlich stark schminke, aber so fühle ich mich am wohlsten. Ab und zu lasse ich Eyeliner und Lidschatten auch weg und der Look sieht gleich nach weniger aus. 

Make Up is not eveybody´s thing, but I love it. I love to wear make up and to try and buy new things. Today I´ll show you all the products I use for my everyday make up look. I know it´s much but I like it that way. That´s how I feel most comfortable with. Sometimes I skip the eyeliner and eyeshadow and the look is a little bit more everyday - appropriate. 


Foundation


1) Maybelline Fit me Matte and Poreless 120
2) NYX Stay Matte but not flat powder (Golden Beige)
3) Catrice Liquid Camouflage Concealer
4) Catrice Nude Illusion Loose Powder


Eyes


1) Loreal Double Extension Mascara
2) Kiko Eyeshadows
3) Manhattan Dip Eyeliner (brown)

Brows


1) Catrice Eyebrow Stylist
2) Essence Eyeshadow (matte brown) instead Browpowder (LOVE IT!)
3) Essence Make me Brow Gel


Highlight and Contour


1) Benefit Hoola Bronzer
2) MAC Blush (New Romance)
3) The Balm Mary Loumanizer
4) MAC Prep and Prime Setting Spray


Lips


Current favorite: MAC Honeylove (matte)


xx





Earrings & Pullover: H&M
Ring: Pandora


* Werbung

You Might Also Like

0 Kommentare